.

Original models from Infinity Ward,Capcom,Electronics Arts, Microsoft, Ubisoft and Treyarch,Xnalara and tombraider forums Users(rexil,Oocrofty,fullmon etc)Valve,Gmod and all developers that have created those models! I don't own any credits for those models!!!!

quinta-feira, 22 de dezembro de 2011

[REL]Def Jam Fight For New York Xzibit and Redman

Hey yo guys!
We finally got awesome models from Def Jam NY.
I'm releasing this 2 models( Xzibit and Redman) cause i'm finishing more 2 that i'll post later.
Really thanks to Tosyk for ripping and puttin' those models on t pose and to Fixer for askin tosyk permission to release these models( cause i don't speak russian )


Xzibit


DOWNLOAD
Redman


DOWNLOAD


Credits: Tosyk For ripping and fixing the models
Fixer for helping me and send me awesome models too
Me(diego4fun,diegoforfun,etc) for converting them to SA

7 comentários:

  1. YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!! LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE

    ResponderExcluir
  2. awesome :X:X like like
    can make a mod with Tupac?

    ResponderExcluir
  3. Show kra tb poem akelas irmãs gêmeas do dead rising 2 elas são muito boas xD acho que elas são as tiwns ae poem junto com trish no Females pack 15!!!! To ansioso pra chegar esse pack como sempre nota 1000 os skins.

    ResponderExcluir
  4. Boa Diego, otimas Skins hehe,deixa eu perguntar uma coisa Diego,séra que voce lança a Skin de Ultimate Gohan do DBZRB2 antes de voce viajar? ou so quando voce voltar? hehe XD

    Flw e denovo um Feliz Natal e Ano Novo =D

    ResponderExcluir
  5. @salaham
    hehhehehe i'm glad you like it bro ^^

    @Cris
    thanks mate, about 2pac, i have a model of his head i'll try to make a headhack to use it.

    @hugo
    vlwzao man. Tipo que as gemeas do dead rising 2 eu ja tenho ate elas prontas o problema é pra rigar a saia, que é de um lado só, uma perna só! E o san andreas nao tem "bone" especificio pra essa parte então ta sendo dificil demais de arrumar um jeito =\ mas eu vou continuar tentando! Female pack 15 a caminho ja tenho a trish, a catwoman do arkham city e mais uns models ae xD

    @Rodrigo
    vlwzao meu rboder ^^ Tipo sobre o Gohan eu nao sei ainda broder, mas acho que so pra depois que eu voltar mesmo pq ainda to terminado 2 models do female pack e finazilando 2 do def jam ny.Se o gohan usa poucas texturas da pra fazer rapidao o brema qndo tem muito ae tma mais tempo. mas se der eu posto ate o dia 26. ^^
    Grande abraço e feliz natal e um ano novo ae pra ti tbm!

    @Alavrez
    Thanks broder ^^. About snoop doog i think fixer ripped him but i think tosyk didn't put the model on t pose yet.

    ResponderExcluir